Faktoros diéta. 21 napos diéta


Egyáltalán nem.

faktoros diéta

Az étkezéseid innentől nem a lemondásról, hanem inkább a kísérletezésről szólnak majd. Ráadásul alig valamit kell majd kihagynod az étrendedbőla bőségesen fogyasztható ételek pedig bármelyik élelmiszerboltban vagy piacon beszerezhetők.

Fresh articles Hogyan kell követni az 5-faktor étrendet by Jennifer R. Scott Share on Facebook Share on Twitter Az 5-faktor edzés és az étkezési terv megváltoztathatja a testet Az 5 faktor diéta egy fogyás program, amelyet Harley Pasternak fitness edző fejlesztett ki Myatt Murphy-val. A könyv szerzői szerint a diétás program segített az ország egyik legforróbb testének kialakításában. De helyénvaló az Ön számára? Nézd meg a tényeket a teljes programról mielőtt döntesz.

A diéta három fázisból áll. Az elsőben beindítjuk a zsírégetést, ilyenkor napi 35 faktoros diéta rostot, és kevesebb, mint 35 gramm 3 adag szénhidrátot lehet fogyasztani. A második fázisban folytatódik a zsírégetés.

5 fatális hiba diétában - Diéta tippek, tanácsok

Az adag napi legalább 35 gramm rost, szénhidrátból viszont akár már 75 grammot 6 adagot is lehet fogyasztani. A harmadik fázis az eredmények megtartásáé: ekkor is napi legalább 35 gramm rost az adag, de a szénhidrát már grammig 9 adagig is felmehet. Persze nem kell akkurátusan számolgatni, a legjobb, ha sovány fehérjeforrásokat, például húst, tojást és tejterméket eszel rostos szénhidrát-forrásokkal, vagyis faktoros diéta, gyümölcsökkel, hüvelyesekkel és teljes kiőrlésű gabonafélékkel.

faktoros diéta

Fotó: Pixabay. A hüvelyesek közül például választhatod a babot, a borsót, a lencsét vagy a csicseriborsót, a gyümölcsökből az almát, a körtét, a narancsot, a banánt, a datolyát vagy a bogyós gyümölcsöket, a zöldségek közül a répától a káposztán és a brokkolin keresztül a sütőtökig bármit, amit szeretsz.

  • A 21 napos diéta elvégzésével átlagosan kg-tól szabadulhatsz meg, ha minden javaslatunkat sikerül megtartanod.
  • Az F-Faktoros Diéta fedezze fel a tartós fogyás titkát Tanya Zuckerbrot
  • Fogyni képregények
  • Fogyás étvágytalansággal
  • Próbáld ki az új, 5 faktor diétát - Tényleg működik!, 5 faktoros diéta
  • Béres Alexandra - 21 napos diéta - Házhoz jövünk minden étkezéssel!
  • Először is minden étkezéssel be kell vinned legalább minimális mennyiségű proteint.

A teljes kiőrlésű gabonák közül bátran eheted a bulgurt, az árpát, a teljes kiőrlésű pékárukat, a rostos gabonapelyheket, például a zabpelyhet, a teljes kiőrlésű tésztát vagy a pattogatott kukoricát. A magok közül pedig a tökmagot, a chiamagot, a napraforgó- és a lenmagot, a diót, a mogyorót.

Hírességek, akik szeretik az 5 faktoros étrendet Megan Fox az 5 faktoros diétán Megan Fox az 5-faktoros étrendhez fordult, miután elmondta, hogy túl sovány lett a nyers vegán étrend után. Ő kredit az 5 faktoros étrendet és az 5 faktoros edzést, hogy a teste egészséges maradjon, de még mindig görbült. Így is csökkent a baba súlya a szülés után.

Az eredmények egyénről egyénre változnak, de az eddigi tapasztalatok biztatóak. Már csak azért is, mert a hagyományos nyugati étrendben nem jutnak elég szerephez a rostok, pedig nagyon egészségesek, így többet kellene ennünk belőlük.

Az 5 faktor diéta

A rostfogyasztás eltelít, és a vércukorszint egyenletesen tartásáról is gondoskodik. Ráadásul a rostban gazdag ételek általában egészségesek és természetesek, így a több rost fogyasztásával azonnal javul az étrendünk minősége.

faktoros diéta

Ebéd: sült csirkemell vegyes salátával, vagy párolt spenóttal és szeletelt paradicsommal. Vacsora: karfiolpizza paradicsomszósszal, sok zöldséggel és sovány sajttal. A diéta második és harmadik fázisában e mellé már befér egy kevés kényeztetés, például egy kocka csoki is.

faktoros diéta